זיכרון צילומי

המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר

Leave a Comment
המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר

המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר

הטכנולוגיה בעידן המודרני משתנה ללא הרף. בני החמישים ואפילו הארבעים, עוד יכולים לזכור את הקלטות שאפשר היה להכניס לתוך הטייפ רקורדרים, ולהשמיע את המוזיקה או את מה שהכילו. מאוחר יותר הגיע הווידיאו – חידוש עולמי שהפך למעשה כל בית לבית קולנוע. כל מה שהיה צריך זה קלטת וידאו, קצת פופ קורן ושתייה וכן אווירה מתאימה, וזהו. אבל כהרף עין, מבלי שנשים לב, אמצעי ההקלטה השתנו. לא עוד קלטות וידאו, אלא דיסקים, דיסק און קי ואמצעי הקלטה מודרניים אחרים. הבעיה היא שרבים שמרו קלטות וידיאו, שכעת אין להם איפה לצפות בהן. אבל אל ייאוש – אנשי המקצוע המיומנים של זיכרון צילומי גובים עבור המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר הוגן ושווה לכל נפש. מה זה אומר המרת קלטת וידיאו לדיסק? אילו קלטות וידיאו כדאי להעביר לדיסקים מודרניים? מה צופן לנו העתיד? על כל אלה, נדבר בהמשך המאמר.

המרת קלטת וידאו לדיסק – מה זה אומר

כאמור, יחידים ומשפחות שמרו אוצר בלום של סרטים על גבי קלטות וידיאו. אלה יכולים להיות הסרטים של החתונה, או של הבר מצווה או הבת מצווה של הילד או הילדה. אלה יכולים להיות סרטונים שצלמו בחו"ל, או קטעים מחגיגות משפחתיות וחברתיות שונות. אלה יכולים להיות גם סרטי קולנוע, אף שהיום יש מספר לא מבוטל של אתרים שמהם ניתן להוריד את הסרטים הללו ללא כל בעיה. והכי משמעותי – אלה יכולים להיות קטעים מצולמים של אנשים שהלכו לעולמם, ובני המשפחה רוצים לשמר את הזיכרון שלהם. במקרים כאלה, הם ישלמו עבור המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר ככל שיידרשו, משום שרק המרת הקלטות יכולה לאפשר להם לצפות בהן שוב ושוב. המרת הקלטות מתאפשרת באמצעות המרת הקבצים השמורים על גבי הסרטים של קלטות הווידיאו, לקבצים שניתנים לשמירה על גבי הדיסק. מפתיע, כמה מקום יש על דיסק אחד קטן לכאורה, שיכול להכניס לתוכו כמות אדירה של חומר מוקלט.

איך מתבצעת ההמרה ואילו קלטות כדאי להמיר

המרת הקלטות מתבצעת, כאמור, באמצעות המרת הקבצים השמורים על גבי הסרטים של הקלטות, לקבצים שניתנים לשמירה על גבי הדיסק. כיום יש מכשירים אשר יכולים לבצע את ההמרה הזאת בקלות ובמהירות יחסית. אנשי מקצוע גובים עבור המרת קלטת וידאו לדיסק מחיר על פי הזמן המוקדש לעבודה ולפי הרמה המקצועית הנדרשת לשם כך – שיפור הנראות של הסרטים, שיפור הצבעים וכיוצא באלה פעולות מקצועיות.

באשר לקלטות שכדאי להמיר – כבר הוזכרו לעיל סוגים שונים של קלטות: סרטונים משפחתיים ישנים, סרטונים של בני משפחה שהלכו לעולמם או סרטים או סרטונים שצולמו בטיולים משפחתיים שנערכו זה מכבר. יש לכם סרטונים שהייתם רוצים לשמור עליהם? זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של זיכרון צילומי יבצעו עבורכם את המלאכה במהירות וביעילות.

Comments are closed

Call Now Button