זיכרון צילומי

סריקת תמונות – איך תעשו את זה נכון

Leave a Comment
סריקת תמונות

סריקת תמונות

אמנם היום מרבית התמונות שאנו מצלמים מאוחסנות באינטרנט, שמורות בגלריה של הטלפון הנייד או מאורגנות בתיקיות במחשב, אולם עד לא מזמן, עדיין היינו מפתחים תמונות. נעים להיזכר ברגע בו היינו מקבלים את התמונות המודפסות בתוך מעטפת נייר, מתבוננים בהן בפעם הראשונה ומגלים בהתרגשות מה יצא. הרגעים המתוקים האלה טמונים כעת במגירה שיש בכל בית, זו שמכילה עשרות אלבומים שמתעדים את הכל: את האנשים היקרים לנו, את האירועים המיוחדים שהתרחשו בחיינו לאורך השנים וגם לא מעט רגעי שגרה, רגילים לכאורה, שמצאנו בהם איזה קסם ובחרנו לתעד.

לשמור על הזכרונות

גם היום, נעים לפתוח מדי פעם את האלבומים, לנער מהם את האבק ולהתבונן באנחנו של פעם, אולם אין ספק שרואים על התמונות את השנים. באופן טבעי, עם השנים הצבעוניות של התמונות משתנה, הצבעים דוהים ואיתם גם הקסם. לא רחוק היום בו נתקשה קצת לזהות את התמונות שפעם הוצאנו בהתרגשות מהמעטפה. סריקת תמונות היא שירות חשוב שעוזר לכם לוודא שהזיכרונות שלכם יישארו איתכם עוד זמן רב. בסיום התהליך, תקבלו את התמונות היקרות לכם בגרסה דיגיטלית, שתאפשר לכם להנות מאיכות גבוהה ומנגישות מרבית.

רוצים מידע על המרת קלטות וידאו לחצו כאן>>

כל התהליך – שלב אחר שלב

חברות מקצועיות בתחום יודעות כיצד לבצע סריקת תמונות בתהליך יעיל ומהיר המפיק תוצאות איכותיות להפליא. הסריקה מתבצעת באמצעות ציוד מיוחד ועל ידי עובדים מיומנים בתהליך מוקפד שלו שתי מטרות: סריקת התמונות למחשב באיכות גבוהה, וכמובן שמירה מרבית על התמונות המקוריות. בשלב הבא, מתבצעת עריכה לתמונות על מנת לוודא כי תקבלו את התוצר המקצועי ביותר, שלעתים קרובות טיבו מתעלה אפילו על טיבן של התמונות המקוריות. בתהליך העריכה יטושטשו סימני השנים הניכרים פעמים רבות על התמונות על ידי שחזור של הצבעים המקוריים, תיקון הצבעוניות והבהירות של התמונה ושימוש בכלים נוספים על מנת להקנות לה מראה רענן ושמור. בשלב האחרון, מגובות התמונות בכלים דיגיטליים ומועברות ללקוח באיכות מיטבית.

האם ניתן לבצע סריקת תמונות בבית?

היום, ישנם אין ספור תוכנות וכלים שמטרתם לאפשר לכל אחד לבצע סריקות באופן עצמאי. האם בכלל כדאי לבצע סריקת תמונות מקצועית? התשובה היא שבהחלט כן. תוכנות וכלים לטלפון הנייד ולמחשב אמנם זמינים לכולם ולעתים אפילו חינמיים, אולם את הציוד שדרוש על מנת לסרוק תמונות ברמה גבוהה רק חברות מקצועיות יכולות להחזיק. ציוד סריקה איכותי מצריך השקעה כספית גדולה, תחזוקה שוטפת וכמובן מיומנות, ידע וניסיון בהפעלה. את כל אלה ניתן למצוא רק בחברה מקצועית. הסורקים הביתיים מיועדים בדרך כלל לסריקת מסמכים ואינם מאפשרים סריקת תמונות ברזולוציה המתאימה לצורך הפקה של אלבומים דיגיטליים ולצרכים נוספים, כך שייתכן שלאחר הסריקה הביתית, תגלו כי סריקה מקצועית היא הכרחית. אם אתם רוצים לשמור על הזכרונות שלכם – עשו זאת רק באמצעות סריקה מקצועית.

Comments are closed

Call Now Button