סריקת תמונות באיכות גבוהה

סריקת תמונות באיכות גבוהה

סריקת תמונות באיכות גבוהה

3 סיבות לבצע סריקת תמונות באיכות גבוהה

אם אתם צריכים לסרוק תמונות למחשב, ללא ספק כדאי לפנות לזיכרון צילומי. הצוות המיומן של החברה מספק שירותי סריקת תמונות באיכות גבוהה וכן מגוון שירותים נוספים שקשורים להעברת תמונות וסרטונים לגרסאות דיגיטליות. אולם לצד ההקפדה על טיב העבודה מבחינה טכנית, הייחודיות האמיתית של החברה טמונה דווקא במהות. זיכרון צילומי מבינה מה באמת הערך של התמונות הללו עבורכם, ומתוך הידיעה הזו היא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לאיזה צורך מבצעים סריקת תמונות באיכות גבוהה

בעולם שאנחנו חיים בו היום, אם יש זיכרון שחשוב לכם לשמור עליו, כדאי שתדאגו שתהיה לו גרסה דיגיטלית. אנחנו רואים שהרבה אנשים בוחרים להמיר את התמונות שלהם, את הנגטיבים מהמצלמה השינה ואת קלטות הווידאו לגרסאות דיגיטליות, מה שלעתים הופך אותן לנגישות בפעם הראשונה מזה שנים רבות. אולם מה באמת יש לעשות עם התמונות שסרקתם למחשב? הנה שתיים מהסיבות העיקריות לבצע סריקת תמונות באיכות גבוהה:
  • לצרכי הדפסה – היום לאחר אירוע משמח שתועד באופן מקצועי, נהוג להעביר לבעלי השמחה עותקים דיגיטליים של התמונות. אולם יש לא מעט אנשים שמתוקף הדור אליו הם משתייכים, נותרו להם רק תמונות בודדות מהרגעים הכי משמעותיים בחיים שלהם. אם יש לכם מהחתונה, למשל, רק עותק פיזי אחד מכל תמונה, סביר מאוד שתרצו ליצור עותקים נוספים. לשם כך יש ליצור גרסה דיגיטלית של התמונות.
  • לצרכי עריכה – אם על אותן תמונות חשובות הזמן מתחיל לתת את אותותיו, חשוב לסרוק את התמונות בהקדם במטרה לערוך ולעבד אותן, על מנת שהזכרונות שלכם לא יאבדו יחד עם הצבע שבהדפס. כדי לערוך את התמונות כמובן שיש צורך להפיק גרסה ממוחשבת של התמונות.

אז למה לא לצלם?

אין ספק שאתם יכולים להפיק תועלת מיצירת גרסאות דיגיטליות של התמונות היקרות ביותר לליבכם, אולם מה הסיבה לבצע סריקה מקצועית? הרי היום לכל אחד מאיתנו יש מצלמה בפלאפון, ולעתים היא אפילו איכותית מאוד. מדוע כדאי להשקיע ולפנות לחברה המבצעת סריקה? יש לכך שלוש סיבות משמעותיות.
  • כי התמונה תהיה יותר חדה – בעוד שבצילום בפלאפון חדות התמונה תלויה בצלם, בהגדרות וכד', הסריקה שומרת על חדות התמונה בדיוק כפי שהיא נראית במציאות.
  • כי התמונה תהיה יותר מדויקת – עדשת המצלמה כמעט לעולם לא תהיה ממוקמת בדיוק במקביל לתמונה שאתם מעוניינים לסרוק. לעומת זאת, הסורק תמיד יפיק תמונה מיושרת ומדויקת.
כי ההדפסה תהיה יותר איכותית – כמה פעמים צילמתם תמונה שנראתה מצוין בפלאפון שלכם, אולם כשצפיתם בה במחשב גיליתם שהאיכות ירודה למדי? מדובר בתוצאה של הכיווץ האוטומטי שהסמארטפון מבצע לתמונות, ולצערנו, האיכות הנמוכה באה לידי ביטוי בהדפסה. אם אתם רוצים לקבל עותק מודפס איכותי, אל תתפשרו ופנו לשירות סריקת תמונות.בכל הנוגע לשימור הזכרונות שהכי חשובים עבורכם, אין ספק שזיכרון צילומי הם הכתובת – כי התוצאות הטובות ביותר הן תוצאה של שירות מקצועי ועבודה שבאה מהלב.
תודה שפנית אלינו, נציג יצור עמך קשר בהקדם

נשמע מעניין?

מלא פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

שלח
X

יצירת קשר

לקוח יקר, נשמח לשמוע ממך ולעזור בכל בקשה.

אנא מלא את פרטיך בטופס או צור עימנו קשר:

שלח

טלפון:

072-2313886

דוא"ל:

info@memoriz.co.il

משרדי ההנהלה:

חיפה

Call Now Button