זיכרון צילומי

סריקת תמונות ישנות

Leave a Comment
סריקת תמונות ישנות

סריקת תמונות ישנות

סריקת תמונות ישנות – מסע החיים שלכם

מאז קיומו של העולם הדיגיטלי והאינטרנט, הולך ותופס הצילום מקום יותר ויותר גדול ומכובד. אנשים מתעדים בתמונות, ממעטים במילים, אבל מרבים בתמונות. מצלמים עם הסמראטפון שלהם כל בילוי, ארוחה ורגע בחיים, אבל בבית באלבומים או בארגזים יש לכל אחד הרבה מאוד תמונות סטילס מהימים בהם לא חלמנו שיהיה צילום דיגיטלי.

אז מה יהיה על כל התמונות הללו? עבור כל אחד זהו אוסף החוויות והרגעים היפים והמיוחדים בחיים שלו. המסע שלו שבא לידי ביטוי בתמונות ויש רצון רב לעשות בהם שימוש גם היום. להכניס אותם לאלבום דיגיטלי או לפרסם אותם בפייסבוק או באיסנטגרם, בקיצור- להוציא מהאלבומים ומהארגז את החיים בסטילס ולעשות להם תהליך של סריקת תמונות ישנות שיהפכו להיות שמישים באפן דיגיטלי.

אף אחד לא היה רוצה שאוסף התמונות שלנו ימשיך "לשכב" בארגז ולהצהיב. אם אתם רוצים לתת חיים לחוויות היפות שהיו לכם אתם חייבים לעשות סריקת תמונות.

היה היו פעם תמונות סטילס….

לא רק לאנשים פרטיים ולמשפחות יש תמונות סטילס שדורשות סריקת תמונות ישנות והמרתן לתמונות דיגיטליות גם בתי ספר, מוסדות, אוניברסיטאות, מכללות ועוד מחזיקים במלאי של תמונות כאבן שאין לה הופכין ולא עושים בהם שימוש.

הם יכולים להשתמש בהם בפרסומים שלהם, להכניס אותם לאתר האינטרנט שלהם, לשלב אותם בקטלוגים שהם מדפיסים או בכל אמצעי כתוב אחר. אבל הם חייבים לעשות סריקת תמונות ישנות לתמונות דיגיטליות, כך הם יוכלו להתחבר לקדמה ולטכנולוגיה של היום.

יש בתי עסק שעושים סריקת תמונות והמרה של קלטות וידאו או תמונות דיגיטליות בלי שתטרחו בכלל. הם יגיעו עד אליכם הביתה ייקחו מכם את כל האלבומים ואוסף התמונות ויחזירו לכם את הכל על דיסק, גיבוי דיגיטלי שישמור לכן אותן לשנים רבות. כי בכל זאת, לכל אחד יש הרבה מאוד תמונות חשובות שהוא לא רוצה שהן ידהו במשך הזמן. זה הזיכרונות שלכם. שימרו עליהם.

איך מקבלים סריקת תמונות מקצועית וזולה?

תהליך סריקת תמונות ישנות נעשה באמצעות סורק מיוחד ומקצועי שיכול לסרוק במהירות ובאיכות גבוהה מספר רב של תמונות ולהעבירן לקבצים דיגיטלים כגון: TIN, GIF, TIF, JPG. סורקים ביתיים לא יוכלו לספק לכם סריקה באיכות גבוהה ובוודאי לא כאשר מדובר בכמויות. סריקה כזו דורשת ציוד מקצועי ומיומנות רבה של אנשי מקצוע. ניקוי התמונות, תיקון של צבע, כתמים או השלמות תמונה ורק אז מתבצעת הסריקה.

יש הרבה סורקים מקצועיים בארץ, אבל דרוש באמת עסק מקצועי שיש לו הרבה ניסיון בסריקה וגם את הציוד הכי מתוחכם ומהיר לבצע סריקה נכונה, מדויקת וברמה גבוהה.

השירות כאמור כולל גם את לקיחת החומרים והחזרתן באמצעים דיגיטליים.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו, להתייעץ או לשאול כל שאלה בעניין של סריקת תמונות ישנות.

Comments are closed

Call Now Button