המרת קלטות אודיו

 

המרת קלטות אודיו

זוכרים את הימים ההם בשנות ה-80, בהם שמענו מוזיקה על גבי קלטות (שנקראו אז קסטות) והסלילים היו משתחררים ונקרעים? לרבים מאתנו יש עדיין קלטות ששרדו מתקופת הנעורים ועליהן מוזיקה טובה שאהבנו לשמוע, הקלטות של דיבורים עם חברים,  הרצאות וכו'. איכות הקלטות ירודה ועם השנים הפס המגנטי נשחק עד שלא ניתן לשמוע דבר שלא לדבר על כך שהטייפים הפכו כבר מזמן למוצג מוזיאוני.  מה הפתרון? המרת הקלטות אודיו למדיה דיגיטלית עכשווית לשמירת ההקלטות באיכות מעולה, לנצח.

המרת קלטות אודיו

מהי המרת קלטת אודיו

המרת קלטת אודיו מתבצעת בעזרת ציוד מתקדם, בתהליך בו הן עוברות ניקוי של רעשים, עריכה, שיפור ניכר של איכות ההקלטה וצריבה על גבי CD או DVD . לאחר ההמרה ניתן לערוך את תוכן ההקלטה לפי סדר רצוי, לחלק לפי שירים, כותרות, להכניס כמה קלטות בדיסק אחד, לשכפל את הדיסק וכו'. ניתן להאזין להקלטה במחשב במגוון קבצים כמו MP3, להאזין לה ברכב או במערכת הביתית. ההקלטות הנדירות והנוסטלגיות ישמרו איתכם לנצח ויחזירו אתכם לימים רחוקים.

המרת קלטות אודיו מקצועית

כדי להמיר את קלטות האודיו הישנות צריך לפנות לחברה מקצועית ומנוסה, בעלת ציוד מתאים ושירות אישי. חברת "זיכרון צילומי" מתמחה בהמרת קלטות אודיו ומעסיקה את מיטב אנשי המקצוע לביצוע העבודה ברמה גבוהה ביותר.

רוצים לשמור על צלילים אהובים מעברכם?   צרו עימנו קשר ונשמח לעזור

תודה שפנית אלינו, נציג יצור עמך קשר בהקדם

נשמע מעניין?

מלא פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

שלח
X

יצירת קשר

לקוח יקר, נשמח לשמוע ממך ולעזור בכל בקשה.

אנא מלא את פרטיך בטופס או צור עימנו קשר:

שלח

טלפון:

072-2313886

דוא"ל:

info@memoriz.co.il

משרדי ההנהלה:

חיפה

Call Now Button