המרת קלטות טייפ

 

המרת קלטות טייפ

שנות השמונים מעלות אסוציאציות של מוזיקה טובה של להקות רבות, אותן שמעו על גבי קלטות טייפ. מדי פעם הן היו נתקעות והפתרון היה לסובב אותן על ידי הכנסת עפרון בחורים שלהן, עד שהסליל היה חוזר למקום. הקלטות ששרדו מאותה תקופה נשחקו עם השנים, הסליל נשרט או נקרע והמוזיקה האהובה, ההקלטות המשעשעות שעשינו עם חברים, הכול הולך ונעלם. אז מה עושים? פונים לחברה מקצועית שתטפל בהמרת קלטות הטייפ בעזרת ציוד מתקדם  ותעבירן למדיה דיגיטלית.

המרת קלטות טייפ למחשב ולתקליטור

קלט ות הטייפ נשחקות ונקרעות עם השנים עקב שימוש רב, חשיפה לשמש, לחות ושריטות. אמצעי האודיו של שנות ה-80, הווקמן והטייפ שייכים לעבר וגם אם הקלטת במצב סביר, לא ניתן לשמוע אותה.  הגיע הזמן להתקדם לשנות ה-2000 ולהמיר את הקלטות טייפ לקבציי מחשב ולתקליטור כדי:

  • ליהנות מהמוזיקה הנוסטלגית עם איכות מצוינת.
  • לבחור את השיר הרצוי מיידית.
  • לערוך את המוזיקה.
  • להקליט מספר קלטות על דיסק או קובץ אחד.

המרת קלטות טייפ

המרת קלטות טייפ נשמרת לנצח

ההמרה של קלטות טייפ לפורמט דיגיטלי של קבצי MP3 ,WAV או CD שומרת על השירים שאתם אוהבים לנצח. תוכלו להאזין ללהקות שהערצתם במחשב, ב-DVD או ברכב ולצלול אל ימי הנעורים התוססים שלכם. תוכלו לארגן ערב נוסטלגי עם החבר'ה שיופתעו מאיכות הסאונד של המוזיקה או להפתיע חבר שחוגג יום הולדת עם מארז שירים מהעבר.

חברת "זיכרון צילומי" מאפשרת לכם לשמור על הזיכרונות היפים והצלילים שאהבתם ותבצע עבורכם המרת קלטות טייפ במקצועיות ובמהירות.

הזיכרונות שלכם חשובים לנו – צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם

תודה שפנית אלינו, נציג יצור עמך קשר בהקדם

נשמע מעניין?

מלא פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

שלח
X

יצירת קשר

לקוח יקר, נשמח לשמוע ממך ולעזור בכל בקשה.

אנא מלא את פרטיך בטופס או צור עימנו קשר:

שלח

טלפון:

072-2313886

דוא"ל:

info@memoriz.co.il

משרדי ההנהלה:

חיפה

Call Now Button