זיכרון צילומי

המרת נגטיב לדיגיטלי – מה זה?

Leave a Comment
המרת נגטיב לדיגיטלי

המרת נגטיב לדיגיטלי

העולם הדיגיטלי דחק לקרן זווית את כל הנגטיבים וגם התמונות הפכו לדיגיטליות. תודו שיש משהו קצת פחות חם באלבום תמונות שאפשר לגעת בהן, ושכל הצצה בו מעלה את הזיכרונות של אותו רגע, אותו תיעוד.

כיוון שכל העולם בדיגיטל, אז גם התמונות ולכן היום הרבה מאוד אנשים שמצלמים סטילס, סורקים את הנגטיבים שלהם לדיגיטל מכמה סיבות. ראשית למי יש לב לזרוק את הנגטיבים האלה אחרי שהושקעה בהם כל כך הרבה נשמה ורצון לתיעוד. מישהו מסוגל לזרוק דבר כזה? דבר שני יש רצון לשמור אותם ולכן מה שכולם עושים,  זה המרת נגטיב לדיגיטלי. כך יהיה לכם את הנגטיב שמגיע לו את כל הכבוד הראוי, תמיד תוכלו לשלוף אותו ולפתח איזה תמונה שאתם רוצים אם תחליטו לתלות כמה תמונות שלכם בסלון.

תמונות מלאות חיים

המרת נגטיב לדיגיטלי עושה כל חנות צילום ויש לעשות את זה בצורה מאוד איכותית. אלה הם סרטי הצלוליט הארוכים בהם מתועדים חיינו וחיי בני משפחתנו, יקרים מפז והמרה שלהם לקלטות וידאו שלהם לתמונות דיגיטליות תעלה חיוך על פניכם. קטעי הצלוליט השחורים הופכים לתמונות מרהיבות מטיולים, אירועים משפחתיים. הולדת הילדים, הורים, נכדים סבתות. היש דבר יותר יקר מזה? למה להשאיר אותם בצלוליט ולא להפוך אותם לתמונות מאירות פנים שיעטרו כל מקום בבית ויעשו לכם טוב על הלב.

אם תגיעו לבית עסק שעושה את זה בצורה איכותית תחושו גם בהבדל בחדות ובברק של התמונה לעומת המרה חובבנית.

תהליך המרת הנגטיבים שומר עליהם משריטות, אבק, לחות ודהייה או כל גורם אחר שעלול לפגוע ולקלקל את התמונות שאפשר להפיק מהן.

אתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית- אנחנו בדרך אליכם!

במיוחד בימים האלה, זה הזמן לעשות סדר בבית ולהוציא את כל הנגטיבים שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון. אנחנו נגיע לאסוף אותם והם יגיעו בשלמותם למעבדות האיכות שלנו. תהליך המרת נגטיב לדיגיטלי, נעשה בצורה ידנית, יסודית וזהירה. אנו מכינים אותם לסריקה בהתאם לסריקה הנדרשת. טיפול בנגטיבים שהיו מאוחסנים זמן רב, דורש התייחסות ספציפית לכל גודל ופורמט, התאמת הרזולוציה הנכונה, ללא כל פגיעה בנגטיב עצמו.

התמונות הן מסע חייכם

הרבה אנשים לא מוותרים היום על הנגטיבים שלהם ומגיעים אלינו לבצע המרת נגטיב לדיגיטלי. אף אחד לא רוצה להשליך כך סתם, את התמונות המתעדות את חייו וחיי משפחתו. מעבר לסריקת הנגטיבים וביצוע המרת נגטיב לדיגיטלי, אנו עורכים את התמונות המתקבלות במקצועיות רבה, כולל תיקון צבעים אם נדרש, בתמונות שנותרו עליהם סימני הזמן. חותכים ומפתחים את התמונות בחדות ובבהירות מרשימים מאוד. כל אחד רוצה לתלות תמונות כאלה בבית שלו.

תוכלו לבחור בגרסה דיגיטלית המועדפת עליכם, מתוך מגוון של פורמטים. צריבה ל-CD, DVD ועוד.

Comments are closed

Call Now Button