זיכרון צילומי

פיתוח פילם ישנים

Leave a Comment

 

תוכן עניינים

פיתוח פילם ישנים

פיתוח פילם ישנים

הטכנולוגיה המודרנית הפכה את החיים לקלים ופשוטים יותר גם בתחום הצילום. כל מה שצריך הוא לכוון את מצלמת הטלפון ולצלם. המהדרין מתעמקים קצת יותר בכיוון, או רוכשים מכשירים חכמים עם מצלמה איכותית. אנשי מקצוע וחובבי צילום עושים שימוש במצלמות מקצועיות. אבל למרות ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית, יש עדיין הרבה אנשים שמחזיקים פילם ישנים, שנמצאים במצלמות ישנות ומכילים תמונות שאף אחד לא רוצה לשכוח. כל ניסיון לפתח את הפילם באופן עצמאי עלול רק להרוס את התמונות. מצד שני, להשאיר אותם בתוך המצלמה הישנה לא ממש עוזר לאף אחד. הפתרון לדילמה שנוצרה הוא פשוט – מביאים את הפילם הישנים אל המומחים של זיכרון צילומי והם יבצעו עבורכם את הפיתוח. איך בעצם קורה שיש עדיין תמונות שנמצאות על פילם ישנים? למה בעצם אי אפשר לפתח את התמונות באופן עצמאי? כדאי לקרוא – מדובר בנושא מעניין.

איך קורה שיש עדיין תמונות שנמצאות על פילם ישנים

גם בעבר, כמו היום, אנשים רצו לתעד רגעים חשובים ומעניינים. ההבדל הוא שבעבר התיעוד היה קצת יותר מסובך. עד לפני פחות משני עשורים, האמצעי היעיל ביותר לתיעוד היה המצלמה הישנה עם הפילם בתוכה. הבעיה היתה שאחרי הצילום היה צורך לקחת את הפילם לפיתוח. לא אחת קרה שאנשים צלמו תמונות, אבל מעולם לא טרחו לפתח אותן והפילם נשארו בתוך המצלמה. פתאום, אחרי שנים, מתברר שהתמונות השמורות על גבי הפילם הן חשובות, משמעותיות ולעיתים מגלמות בתוכן תיעוד נדיר. בזמנו, אנשים השאירו את הפילם בתוך המצלמה עד שהסרט נגמר. לפעמים הם פשוט לא צלמו יותר, לפעמים המצלמה נשכחה ונזנחה לטובת המצלמה הסלולרית. לפעמים מי שצלמו את התמונות פשוט הלכו לעולמם ועזבו את ההיסטוריה המתועדת בתוך המצלמה. לא אחת קרה שבני משפחה מצאו מצלמה כזאת, וגילו עניין בתמונות הישנות. הדבר היחיד שאפשר לעשות במקרה הזה הוא לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע שעדיין מכירים וזוכרים איך לפתו פילם ישנים.

למה בעצם אי אפשר לפתח פילם ישנים באופן עצמאי

כאמור, על מנת לפתח פילם ישנים, יש צורך בציוד מיוחד. גם כשהמצלמות הישנות היו בשימוש כמעט אף אחד, למעט חובבי צילום, לי פיתח את המונות בעצמו. מדובר בתורה מסובכת שדי עברה מהעולם. על מנת לפתח פילם ישנים צריך חדר חושך וצריך אמצעים מיוחדים, שבדרך כלל אי אפשר להשיג סתם כך. וגם אם כבר משיגים את הציוד, צריך ידע מקצועי משמעותי כדי להשיג תוצאות. נוסף על כל המגבלות שצוינו לעיל, חשוב להדגיש שיש רק הזדמנות אחת לפתח פילם ישנים. אם פעולת הפתיחה של סרט הצילום והפיתוח שלו לא מתבצעת בצורה מקצועית, התמונות פשוט נהרסות ואובדות. המומחים של זיכרון צילומי אמונים על מלאכת הפיתוח של פילם ישנים ויעשו כמיטב יכולתם המקצועית לסייע לכם.

 

למידע נוסף על סריקת אלבומי תמונות או סריקת שקופיות פנו אלינו עכשיו!

Comments are closed

Call Now Button